"A blog. Made for me to share about my life. And yeah,this is my way of blogging.." -Shafiqqah Shafie

Sunday, February 27, 2011

HEY HEY,I FELT SO BORED NOW

Welcome to my corner again..Kay is in love with Junhyung again~~LOL
Tik Tok..The time passed..I am still here..I am not going anywhere..Bosan sungguhla..Ini yang membuatkan aku malas nak tulis post dalam English..So sorry readers..haha..
This time,‘rojak’ language has come..haha..Dahla selesema ni..Seminggu sudah aku sabar melayan kerenah hidung yang asyik tersumbat ni..grr..Dah dua hari aku stay kat kampung ni..Bosan..Bosan..Mana ada line internet dekat sini..Masa aku menaip ni pun aku cuma taip draft je dulu..Aku rindu betul dengan blog ni dan juga facebook serta twitter tersayang…Sekarang ni aku seronok je menaip dalam bilik ni..Malas nak keluar bilik..(haha..sifat M aku yang neutral) Urm..best betul lagu BEAST-Clenching a tigh fist..Senang je hati aku mendengarnya.. J
Aku sangat bosan ni !!! Tolonglah faham.. Eh,bila dengar orang bercakap pasal result SPM,aku tiba tiba je rasa seram..Rasa takut menebal dalam hati aku ni..Jadi,apa yang aku buat bila aku gementar adalah mendengar lagu-lagu Korean pop yang sangatku gemari..Semata-mata untuk melegakan hati yang gundah..haha..(ayat nak mantap jela)
p/s: Inilah post yang menbosankan sebab mood penulis pun tengah melayan kebosanan..Maaf..Maaf..
KAY_AIDEN(27/02/11,9:39AM)

0 00 cute and handsome bloggers comments:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Its Music Time! :)

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Copyright © All About Me | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com