"A blog. Made for me to share about my life. And yeah,this is my way of blogging.." -Shafiqqah Shafie

Wednesday, June 29, 2011

Okay,this really embarrassed me!

Korang mesti pelik kan kenapa aku post dalam bahasa Malaysia?Well,aku rasa aku dah bosan nak menulis dalam English..Fine,selama ini aku menulis blog dalam English sebab nak bagi penguasaan English aku jadi lagi baik.Tapi sekarang ni aku rasa penguasaan Bahasa Malaysia aku pula yang makin teruk dan English aku bukannya bagus pn :P

Ermm..susah betul nak jadi pakar bahasa ni.Sebab itu aku kagum dengan mereka yang bagus dalam bidang bahasa ni.[maklumlah,aku kan budak sains sejak tingkatan 1 lagi]. Jadi,mungkin sebab itu aku tak berapa bagus dalam bidang bahasa ni[alah iqqa,macam lah subjek sains kau semua bagus :P]

Okay,berbalik pada tajuk..

Aduhai..malunya aku tadi.Perkara memalukan baru je berlaku tadi dalam pukul 3 petang macam tu lah.Semuanya sebab salah aku juga.Siapa suruh bila turun tangga tak pandang anak tangga.Kan dah jatuh! Ish ish ish…

Nasib mereka tak perasan siapa aku.Sebab masa tu ada ramai budak lelaki tengah berdiri belakang aku.(malu betul jatuh depan diorang!) Kalau lah waktu aku terjatuh tu depan klasmate memang sampai hujung tahun la aku menahan malu..huhuhu..[tadi klasmate aku cuma ada 2 orang perempuan kat dkf1 tu sebab kitorang je yang jadi ahli Persatuan Lawatan sambil Belajar.[Kiranya kejadian ni berlaku masa aku hadiri perjumpaan pertama]Aku rasa mana-mana tempat yang aku pergi belajar mesti akan ada satu perkara yang memalukan berlaku.. Tsk Tsk Tsk..  T>T
Apapun,sabarlah Iqqa atas apa yang berlaku.Ada hikmahnya[nak tenangkan hati ni].

Psst: aku tak rasa post ni melampau kan?huhuhu… Apapun,pakar bahasa yang baca blog aku ni memang kena sabarlah yer sebab aku memang suka buat kesalahan tatabahasa/grammar..hehe xD
                      Thanks for reading.Do leave your comment. :D

0 00 cute and handsome bloggers comments:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Its Music Time! :)

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Copyright © All About Me | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com