"A blog. Made for me to share about my life. And yeah,this is my way of blogging.." -Shafiqqah Shafie

Monday, July 18, 2011

NAK WI-FI FREE ?? ..

       Yeah..sekarang aku dah ada kat rumah kesayangan..huhu..Rindu betul nak balik rumah dan sekarang aku dah lepaskan segala rindu..HAHA..Semalam aku bertolak dari UiTM dalam pukul 6.30 petang dan selamat sampai ke Negeri Sembilan dalam pukul 8.30 malam.
Memang rasa lega betul lah bila dapat balik rumah.At least aku boleh lah rilekskan diri dan masa ini boleh digunakan untuk rapatkan ukhuwah antara ahli keluarga selepas hampir sebulan tak jumpa..huhu..

       Oh ya,aku tak dapat nak online dalam tempoh 2-3 hari yang lepas sebab line Wi-F I kat rumah aku ada masalah sikit.Agak sedih la tapi aku sempat je jenguk blog,Twitter dan Facebook kat Cyber Café berdekatan.[semangat jela]

       Sebenarnya banyak tau line wireless FREE kat area rumah aku ni.So,jangan lah pandang rendah pada Pekan Kuala Klawang ni.Mungkin korang akan anggap pekan ini macam tiada apa-apa tapi sebenarnya line Wi-Fi Free memang banyak tau.Kalau rasa-rasa nak download banyak benda dan nak save bil internet boleh lah pergi ke mana-mana taman permainan.Memang ada line free..

        Even kat tengah-tengah pekan ini dah diwartakan sebagai STREAMYX ZONE..Haha..Itu yang aku suka sangat tu.Bila family pergi pekan,maka aku akan bawa sekali notebook so that boleh online free kat taman.HAHA..

        Anyway,restoran pun ada menyediakan perkhidmatan WI-FI FREE ni tau..[Bagi penduduk Pekan Kuala Klawang yang baca entri ini,korang boleh pergi online free kat Restoran Shasha] Restoran Shasha tu memang dekat sangat dengan rumah aku.So,adik aku Izzul suka sangat bawa netbook Irrah[adik perempuan aku] pergi makan kat situ..Kadang-kadang dia takmakan pun..Memang datang hanya untuk online..Kalau nak cover tu dia beli la juga segelas air.HAHA
         
         Kalau nak suruh aku yang pergi melepak kat restoran tu memang bukan kerja aku lah.[Hish,takde kerja lah anak dara macam aku nak pergi melepak!] Paling okay pun setakat bawa motor laju-laju then kena tegur dengan pak cik polis yang tak hensem[kawan abah.HAHA]..

                                   Thanks for reading.Please leave your comment. :D

0 00 cute and handsome bloggers comments:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Its Music Time! :)

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Copyright © All About Me | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com