"A blog. Made for me to share about my life. And yeah,this is my way of blogging.." -Shafiqqah Shafie

Saturday, July 9, 2011

NEW DIVIDE.

Heh..Sekali lagi tajuk kali ni tak bertepatan langsung dengan isi kandungan post.HAHA..Sebenarnya aku nak menulis tentang apa yang jadi untuk hari ni.Tapi,sekarang tengah dengar lagu New Divide - Linkin Park kat mp3.Hari ini memang bosan betul lah.

Takde apa yang menarik pun untuk diceritakan selain mengenai Test 1 Foundation Biology 091 dan juga Foundation Physics 094.Aku tidur lambat tau semalam (8/7/11)..nak stadi biology dengan physics punya pasal.Alih-alih soalan yang kena jawab masa test tadi bukannya banyak macam ujian bulanan masa zaman sekolah dulu.Huhu..

Aku tawakal jela dengan setiap jawapan yang aku tulis tadi.Hari Rabu nanti ada Test untuk Chemistry 092 dan juga Math 093.Pehh....dua-dua tu subjek yang aku agak problem laa..Tapi harap-harap test nanti okay laa..Mentang-mentang hari ni baru habis test physics and biology,tu yang jadi malas nak stadi malam ni.Oh ya,sabtu depan (15/7/11) aku cuti..Yes! Boleh balik Negeri Sembilan..Hampir sebulan dah aku tak balik rumah tau tak.[Sedih je ayat kan.haha xD]

Bagi pembaca tetap blog aku mungkin perasan ni tapi pada yang baru first time baca mungkin tak tau la kan.Aku baru tukar shoutbox blog ni..Haha...Bosan dah dengan yang simple tu aku nak juga guna yang boleh main klik klik.HAHA...

Cuba korang tengok gambar Dongwoon yang asyik terangguk-angguk tu.Ha...Klik aje kat situ.Nanti keluar lah shoutbox tu..

Ini lah rupa shoutbox yang baru..



JUST CLICK DONGWOON TO LEAVE YOUR FOOTPRINT AT THE SHOUTBOX
: D


Thanks for reading.Do leave your comment. :D

0 00 cute and handsome bloggers comments:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Its Music Time! :)

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Copyright © All About Me | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com