"A blog. Made for me to share about my life. And yeah,this is my way of blogging.." -Shafiqqah Shafie

Thursday, July 28, 2011

Now It's Only A Beginning.

Hai semua.I'm here as always. :)

Tiada apa yang menarik pun berlaku untuk hari ini.Cuma ada beberapa perkara yang berlaku buat Iqqa terkilan.Sedih sangat tau.Pertama sekali iqqa ada Speaking Practice with Madam Khatijah Tifla.Ada lah beberapa kesalahan yang berlaku.Apa lagi kan,mestilah kena tegur(All members in my group okay).

So,takpe lah atas apa yang berlaku.I just don't want to think about that anymore.One more thing that happened is that I have got my Physics Test result! And aku sama sekali tak selesa dengan result aku tuh.Nampak gayanya aku kena belajar banyak lagi lepas ni.

Kalau korang baca balik post-post lama aku,korang boleh perasan satu post aku pasal LG COOKIE STYLE...Pehh..sampai sekarang aku masih berminat nak beli phone tu tau.Tapi aku sayang sangat nak guna duit aku.HAHA..Apa-apa pun memang aku kena beli phone baru dalam masa terdekat ni sebab phone aku yang dah digunakan sejak 2009 nih dah mula gila.

Bila orang call aku,mesti dorang tak dapat dengar suara aku.Oh ya,aku tengah bercakap tentang phone NOKIA merah aku.Bukannya pasal phone Sony Ericsson Spiro tuh.Phone Spiro tu aku dah hantar balik rumah lah.Hampeh punya abang kedai Hotlink ! Dia kasi tipu sama aku! Benci betul..Tak pasal-pasal kena lah aku hantar balik phone tu.

Bagi klasmate D1 yang baca ni (ada ke korang jenguk blog ni lagi yer?hoho) Aku tak pakai nombor Maxis tuh buat masa ini..Simcard Maxis aku hilang! :'( So,sekarang aku guna nombor Celcom jela.Lagipun line Celcom memang mantop kat UiTM nih.

psst:Aku sedih betul dengan kehilangan nombor Maxis tuh.Mungkin lepas ni aku akan pergi Maxis Center untuk dapatkan Simcard baru.[Serius aku sayang sangat dengan nombor tuh okay :'( ].


                                  Thanks for reading.Please leave your comment. :D

0 00 cute and handsome bloggers comments:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Its Music Time! :)

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Copyright © All About Me | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com