"A blog. Made for me to share about my life. And yeah,this is my way of blogging.." -Shafiqqah Shafie

Friday, August 12, 2011

Hantu Makcik Karipap...

Okay,post ni khas untuk pelajar UiTM Puncak Alam lah.Bukan apa,aku baru je dengar pasal kes 'hantu makcik karipap' ni...Housemate aku lah yang bagitau...Kadang-kadang aku rasa ada baiknya diorang bagitau aku pasal hantu ni.

Diorang semua tahu pasal ni daripada lecturer..Aku tak tahu lah kesahihannya.Tapi tengoklah macamana nanti.Kalau masa semester 1 ni semua orang asyik sibuk dengan serangan 'Charlie',si serangga kecil yang memang bagi effect baikk punya kalau terkena....HAHA..Tapi,lain pula ceritanya dengan Semester Dua nanti..

Semester Dua nanti 'hantu makcik karipap' ni pula yang akan berleluasa..Urm..Seram gak aku dengar pasal cerita ni.Mungkin sebab masa tu nanti ramai student yang akan stay-up memandangkan final exam dah nak dekat.So,timbul lah cerita-cerita KURANG MENARIK ni..HAHA..Diorang kata hantu ni selalunya akan muncul kat tepi tingkap.Waktu bila? Mestilah waktu malam kan..So,kalau sekarang kena tutup tingkap sebab nak elak charlie,nanti kena tutup tingkap sebab nak elak 'benda' ni plak..huhu...

Apapun,kalau hantu tu memang wujud..Janganlah aku jadi mangsa...Harap sangat tak jumpa langsung ni..[Aku ni dahla PENAKUT! hohoohoho]

P/S: Benda ni masih samar-samar kesahihannya.Aku pun taktau la betul ke wujud kes ni...Cuba lah korang tanya senior ke,lecturer lain ke?? hehehe...

                            Thanks for reading.Please leave your comment. :D

0 00 cute and handsome bloggers comments:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Its Music Time! :)

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Copyright © All About Me | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com