"A blog. Made for me to share about my life. And yeah,this is my way of blogging.." -Shafiqqah Shafie

Wednesday, August 17, 2011

Hari Cuti.

yeah..hari ni cuti..Aku memang tiada kerja lain nak dibuat hari ni selain menghafal surah Al- Mulk ayat 1-15.hehe..Sebab esok aku nak jumpa ustazah and tasmi'..Tak boleh tunggu next week sebab next week aku nak hafazan ayat 15-30 pula..Duedate untuk siapkan dua-dua hafazan ni ari jumaat minggu depan(26/8/11) Means,sebelum raya lah...Lepas tu ustazah tak nak terima dah.

Penting tau hafazan ni.Boleh bantu bagi marks untuk subjek CTU085..Mana tau result exam tak okay ke ape nanti kan..huhu..Harap-harap semua akan jadi baik je..Janganlah sampai tersangkut-sangkut depan ustazah[nervous punya pasal lah kan.hoho].

By the way,aku pun ada speaking test esok..Untuk persediaan amik MUET hujung tahun ni.Bezanya sekarang,speaking test yang hari esok ni ada ambil markah tau..Markah tu akan dikira untuk PNG semester ni.huhu...Lagi sekali,aku harap aku tak terketar-ketar sebab masa speaking test tu nanti lecturer akan duduk sebelah je..huhu..

Okay lah,kena chiaw dulu..Nak sambung hafal AlMulk..hehe..[hari ni Hari Nuzul Quran] :)

                                         Thanks for reading.Please leave your comment. :D

0 00 cute and handsome bloggers comments:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Its Music Time! :)

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Copyright © All About Me | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com