"A blog. Made for me to share about my life. And yeah,this is my way of blogging.." -Shafiqqah Shafie

Friday, October 26, 2012

Kangar-Jelebu? Selamat Hari Raya Aidil Adha 2012 !! :D

"안녕 하세요 !! :) 

내가 진짜 보고싶어
  Okay what's that? It's mean "Hello, I really miss you !!

I actually trying to get myself used to the hangul keyboard that I have installed to my laptop.
     I am currently using a Samsung phone model,so it supports hangul characters...Differently with my laptop.... Hmm.. nevermind then..Cut the story off and now I'm going to tell you straight about what happened recently.. And yea before that,I want to wish all my Muslim readers all over the world, " Happy Eidul Adha" ^___^




Excuse me for this Malay post.. hehe

     Dah malas nak tulis dalam English la ni HAHA..  Biasalah.. manusia kan suka mood berubah-ubah ni..XD Bosan pulak bila asyik update dalam English,last-last bila nak tulis dalam Melayu pun boleh jadi kekok -__-
Ha meh la aku nak cerita sikit apa jadi kat aku sepanjang 2-3 minggu aku menyepikan diri dari blog ni hahaha

     Aku sebenarnya busy dengan exam.. Maklumlah,minggu lepas adalah merupakan minggu Tests,Quizzes,dan segala macam assignments haihh melambak betul.. sampaikan nak telefon famili pun tak sempat tau :( tapi takpela,yang penting minggu ni dapat dihabiskan kat rumah di Negeri Sembilan ni hehek ;)

     Oh ya.. aku ni memang rajin melepak kat Perpustakaan Utama Pauh Putra (Perpustakaan Tuanku Faizzuddin Putra),Universiti Malaysia Perlis pada setiap hari Isnin dan Selasa. Kelas aku untuk dua hari tu bukanlah pack,cuma gap antara kelas tu jauh sangat.. Daripada aku ulang-alik ke Wang Ulu baik aku stay je kat Pauh tu kan.. huhuhu

    So,nak dijadikan cerita hari Selasa lepas aku and kawan aku Asmah pun pergi ke library tu (dah jadi rutin,lepas kelas Mathematics Engineering I pukul 12 tengahari).. Kelas seterusnya pula pukul 4 petang so memang lama lah nak stay kat library tu.. Kami pun buat la keputusan nak 'seludup' masuk keropok... (keropok apa aku dah lupa hahaha) boleh pulak time nak sorokkan dalam jaket (ada guna jugak jaket ni hahahaa) pakcik guard tu tegur " Eh,nak makan keropok ke?" ALAMAK KANTOI PULAK DAH -__-

     Time tu memang aku and Asmah sengih-sengih macam kerang busuk hehehehe... Lepas tu apa lagi.... ketawa berdekah-dekah la hahahaha..what an awkward moment betul la haihh XDD nasib baiklah pakcik yang baik lagi handsome tu tak buat apa-apa hihi.. So,dengan selamba kerja penyeludupan kami success hahaha..


     Aku tau cerita ni macam keanak-anakan sikit but biarlah hahah.. ini adalah atas permintaan Asmah jugak hehehe (sorry my dear jangan marah naa hehek)

     Back to this raya celebration, aku cuma nak cerita pasal my first time trip back from Perlis to Negeri Sembilan hihihi.. takda apa yang special pun cuma apa yang aku nak bagitau perjalanan jauh pada waktu malam adalah sangat menenangkan okay! ahaha

     Memang terasa macam dekat dan sekejap je perjalanan tu walaupun sebenarnya mengambil masa selama hampir 12 jam ! Bukan sebab apa.. Sebabnya aku memang tidur je sepanjang perjalanan hahaha.. Bas bertolak dari Kangar pukul 11malam, aku layan cerita survival yang pak cik bas tu bukak sampai pukul 1 pagi..Pastu online kejap sebelum tidur..

    Terjaga dalam pukul 6 pagi dan masa tu rupanya dah sampai Sungai Buloh.. Kejap je kan? haha.. Sempat lagi online sebelum sampai Seremban pukul 8pagi.. Kesimpulannya,perjalanan dari Kangar,Perlis ke Jelebu,Negeri Sembilan mengambil masa hampir 12 jam!hihihi

I think that's all for this time.. I will tell you more later... Xoxo

/Will have Science Engineering test and TITAS test after this holiday... Urghh../


0 00 cute and handsome bloggers comments:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Its Music Time! :)

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Copyright © All About Me | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com