"A blog. Made for me to share about my life. And yeah,this is my way of blogging.." -Shafiqqah Shafie

Wednesday, December 23, 2015

Luahan hati student final year...

       Assalamualaikum and a very good day to all of you! Lama dah tak update blog ni. Last update was in June which is about 6 months ago. Sorry sebab susah nak update since I am in final year of study now. Sedar tak sedar, it is less than 5 months je lagi untuk aku stay kat Perlis ni for my bachelor degree.

       Sekarang ni dah study week. Semester 7 ni dah nak habis dah. Lepas ni aku masuk semester terakhir yang aku tunggu-tunggu sejak 4 tahun lepas. Hahaha..Bukan sebab aku tak suka duduk kt UniMAP ni tapi yelah, siapa je yang nak stay jejauh daripada ahli keluarga, ye dok? Punya la lama xstory sampai aku lupa nak bagitahu full story pasal program Jelajah Ilmu kat Switzerland. Sekejap sangat masa berlalu. Tup tup sekarang ni dah lebih setahun dah berlalu. Agak2 tahun depan aku tengah buat apa and duduk dekat mana lah ye?

       Presentation FYP1 aku dah pun berakhir. Lega rasanya. Memang lah habis dah satu beban tapi final exam pulak yang menunggu. Thanks pada pihak kolej yang tambah router wifi so tu yang buat aku rajin nak menaip sekarang ni. Kalau tak alamatnya tak update lagi lah. (padahal sejak stay kt kolej kediaman baru ni, Bumita memang lagi dekat dengan library utama UniMAP and aku selalu je stay sana untuk guna kemudahan wifi.. ahahaha). So, sebenarnya walaupun kemudahan internet tu ada tapi masih tak dapat nak update, penyebab utama adalah sifat malas nak menaip sebenarnya. Hehehe :)

Brain waveform ni jela kerja fyp aku buat masa ni

Ha ni masa awal2. Baru nak belajar cemana nak pasangkan benda tu atas kepala adik tu


       Tak ada benda baru nak cerita sebab dah lama sangat tak luah perasaan dekat sini. Dulu rajin sangat update sebab banyak masa free and banyak benda nak kongsi. Makin lama rasa macam nak menulis untuk isi masa lapang je. Apa yang sedih? Hm jadi student final year memang tak ada masa lapang sangat pun. Jangan mimpi lah ye.Hahaha okay lah itu je. Byeeee!

0 00 cute and handsome bloggers comments:

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Its Music Time! :)

Popular Posts

Blog Archive

Followers

Copyright © All About Me | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com